39450
Book
In basket
W książce Autorka przedstawia istotę public relations rozumianych jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, celów public relations, proces zarządzania tymi działaniami oraz instrumenty wykorzystywane do ich realizacji, jak również formy oraz zakres narzędzi public relations stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe działające na rynku polskim, będące niejako wzorcem dla przedsiębiorstw polskich. Bardzo ciekawym uzupełnieniem jest omówienie wykorzystania instrumentów public relations w sytuacjach kryzysowych. Książka jest przeznaczona dla studentów na kierunkach zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje także menedżerów zajmujących się tą tematyką w praktyce.
Availability:
Filia w Brzeznej
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 170-[175].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again